Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

mandag 12. desember 2011

London med jentene

Er nå trygt hjemme etter en kjempehyggelig helg i London med Silje og Solveig. Skrev litt i forrige blogginnlegg om turen, men har noen flere bilder jeg har lyst til å poste.
Å dra til London på jentetur er helt perfekt. Flyturen er bare på to timer (og man stiller klokka så man får en time mer ved ankomst -perfekt for oss som dro på morgenen), bra shopping (vi har vel egentlig enda ikke kommet oss så langt unna Oxford Street, Regent Street og New/Old Bond Street enda, så det må bli mange turer til), bra restauranter og kult uteliv. Og så sier ryktene at det også er en del å se på Sightseeing og at man nok bør dra på Musical (vi har ikke tid til sånt når vi bare drar 2-3 dager ;o) )
Og med en forbrukerøkonom og en stylist med på tur føler man seg jo i trygge hender..

Økonomen og stylisten


Dim Sum på Hakkasan
Ser kanskje litt skummelt ut, men smakte fortreffelig


Et julepyntet Cartierhus. Flott julepynt i hele byen.
Så fantastisk ut når mørket senket seg


Dette er bilder fra et gammelt erværdig kjøpesenter Silje og jeg plutselig poppet innom for å låne et toalett. Fire etasjer med eldgammelt treverk, fantastisk utsmykning (les: rar ape) og stort sett varer til salgs som ikke passet for min lommebok. Her var alt fra Vintage kinakrystall til rådyre knapper, hårnett, Vera Wang fotorammer og hårbørster der man i det lengste håpet prisen var i kroner og ikke pund ;)

Vakkerpikene klare for staden


Vet ikke om det er synlig, men dette er Oxford Street der gaten er stengt for trafikk i julerushet
Det var kø i 20 meter på tvers


Jeg og Sol

Ingen kommentarer: