Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

onsdag 13. juli 2011

Vogna da og nå

Det var en gang..
Jada. Det var det. Og den gang i 1973 lå Jarle, som andre spebarn i vogn (vanskelig å få disse småtassene våre til å forstå det). Mor Eva har tatt et bilde mens søster Astri holder stolt vakt på baksiden. Her kommer bildet fra den gang da og bildet tatt i 2011 sammen:

Oppi

og utenfor...


I dag er vogna ganske så sliten og det er opptil flere kikkemuligheter ut i det fri for et nysgjerrig barn. Hadde jo passet godt den gangen, Eva ;o)

Gjestene våre er på San Franciscotur i dag. Teodor har vært i barnehagen og de var på Fieldtrip i dag. På Pizza my Heart fikk alle barne se hvordan man lager pizza og også lage sin helt egne pizza som de fikk spise før de dro tilbake til barnehagen. Moro.
Ellers har vi lite nytt å blogge om i dag, ganske deilig å ha så rolige dager av og til også :o)

1 kommentar:

Frk. Løpeskjørt sa...

Kult at den gamle vognen er spart på. :o)
Jeg hadde noe lignende; litt mørkere brun cordfløyel som også var gul eller oransje inni. Skikkelig 70-talls! Men min var sportsvogn. Hadde vært kult å ha den i dag altså. :o)