Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

mandag 11. juli 2011

Nytt besøk

I februar var det meningen at både Arvid og Jakob, Fredrik sine to beste venner, skulle komme med mødre og en lillebror. Jakob ble desverre syk og fikk flyforbud av legen. Både mor og sønn var voldsomt skuffede for det er ikke hver dag man har mulighet til å komme seg til vestkysten av USA.

Etter litt frem og tilbake har familien med mor Tale, far Tronn og sønn Jakob nå fått til sommerferie i Uniten. De skal være her i 10 dager og Fredrik gleder seg VELDIG! Det er ikke så lenge til de hadde møttes uansett, men det er noe spesielt å kunne dele opplevelser på et litt småeksotisk sted. Fredrik har f.eks spart den gamle gipsen slik at Jakob skal få se den og ikke søren om den skal være med hjem i en av de fem koffertene vi kommer til å pakke proppfulle.
Ellers får vi se hva vi finner på mens de er her.

Her er familien Vikesund Jensen på plass:

1 kommentar:

Charlotta sa...

Arvid hälsar massor! Vi är på på "slangestranden" på Ljusterö med vårt besök fr Norge. En mamma o hennes tre tjejer. Stor kram t hela gänget.