Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

tirsdag 12. juli 2011

To gode venner


Rolig morgen før parktur for smågutta, meg og Tronn mens Tale fikk noen timer shoppefri før vi møttes til lunsj. Senere hadde Tale, jeg og gutta en ganske artig handletur med smågutta på Target, et kjempestort kjøpesenter alla Smartklubb, men ikke pall-konseptet som er der.
Fredrik og Jakob var så glade for å se hverandre igjen og er bare glade hele tiden. Teodor dingler litt med. Han inkluderer seg selv littegrann, men så går han lei og styrer med sine egne greier.

1 kommentar:

Arvid sa...

Massa, massa hälsningar till mina båda kompisar! Saknar er! Gläder mig till augusti, då vi alla kan mötas igen samtidigt!
Hälsningar Arvid