Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 31. juli 2011

Zion -tilbakeblikk

Dette blir et innlegg fra den forrige turen vår. Etter Bryce Canyon -som var helt spektakulært i kveldslyset og med klapperslange på stien, stoppet vi i Zion National Park på vei ned til Vegas igjen.
Parkerte bilen og tok Shuttle inn i parken. Vi hadde en slitsom dag bak oss og valgte derfor ut kun et stopp i parken. Men for et stopp! Vi vaalgte en tur-rute opp til noen små dammer laget av smeltevann og hadde ne supertur, akkurat passe lang for gutta, og lang nok til at vi følte vi fikk brukt kroppen litt også. Og utsikten var også her spektakulær.
Vi så nok en klapperslange, en meter fra stien. Ingen "rattleing" denne gangen, så ingen redd salnge.

På vei inn til "the lower, middle and upper pools"


Uten mat og drikke..

Fin gutt

Fin gutt til

Små rompetroll, små rompetroll..

Fjellveggene står rett opp rundt denne dammen som er den øvre dammen

Vanskelig å fange følelsen av å være liten

Rett opp og fantastiske farger

Deilig med en dag med utforsking, hopping og klatring






Vi gikk på en sti under en slags klippe der det kom en foss over kanten.
Jarle var varm og tok seg en dusj. Fin mann :o)

Ingen kommentarer: