Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 7. august 2011

Litt ferie og litt organisering og litt trening

Det er ikke mange dagene igjen til vi vender nesene hjem og det er noen løse tråder som må nøstes innen den tid; bilsalg, bankkonti, forsikring, sykehusjournaler og rtg bilder etc.
Vi har allikevel hatt deilige dager i Dana Point og reiser i dag videre nordover igjen til Santa Barbara. Skal bare være der et døgn før vi avslutter med to netter på flyplassen. Greit å ha litt tid "hjemme" i Bayarea før lang tur hjem.
Bilen er solgt og skal leveres i Sacramento på tirsdag. Vi valgte å bruke CarMax, en forhandler som gir deg en pris og man kan levere bilen innen 7 dager til den prisen. Vurderingen er gjort her i LA og så kan den leveres hos hvilken som helst forhandler ellers i  USA. Man får da en sjekk i hånda og ferdig med saken. Vi har ikke lyst til å eie en bil som blir stående hos en forhandler uten at vi er sikre på om de i det hele tatt får solgt den videre.

Trening
Angående trening blir det litt løping, men ikke de altfor lange eller harde turene. I dag løp jeg opp en bratt bakke som jeg bruker 3 minutter på. Utsikten fra toppen er fantastisk og jeg benyttet anledningen til to intervaller i denne bakken med blodsmak i munnen, syre som fylte lår og rumpe og vilje nok til totalt 6 minutter i varmen...

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Vet du vem som kommer på torsdag, Arvid?
Fredrik!!!!!!!!!!! (plus en del glädjetjut och andra diverse ljud)

Tale sa...

...jeg kan legge til at Jakob gleder seg aldri så lite han også... ;o)) - men det var vel ingen overraskelse..