Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 21. august 2011

Treningsverk

24 timer med Body Pump kurs er gjennomført og det ble vel sikkert 3 timer trening hver dag = 9 timer! Kroppen føles mørbanket og oppvridd som en gammel vaskeklut. For når man er sliten og støl etter dag en må man liksom allikevel ned og kjøre "Bottom Halfs" på knebøyene når kursholderen ber om det.
Men jeg ble godkjent, allerede en gang i løpet av lørdagen, sa instruktøren vår Anna. Jey. Følte jeg har fått masse igjen for å ha vært med på BP timen i USA og at mesteparten av teknikken allerede satt.
Så Merete; jeg kan kjøre timen min på høsttimeplanen :o)

Har mest lyst til å treffe horisontalt i sofaen med potetgull og barnefri. Men i morgen er det skole- og barnehagestart for våre to håpefulle. Dette etterfølges av pølser, brus og kake med familien. Det bør derfor vaskes og ryddes litte grann her, urk..

1 kommentar:

Nina sa...

Gratulerer!

I morgen er det tilbake til arbeid for min del også. Kan ikke si at jeg gleder meg til å stå opp tidlig igjen ;)