Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

fredag 3. juni 2011

Anniversary part 3

Det er altså i dag vi har bryllupsdag. 5 år siden vi slitne, men lykkelige møttes øverst i midtgangen og sa "ja". Vi føler jo bestemt at vi i år har hatt en kjempefin feiring av anledningen med romantisk helgetur til Santa Cruz forrige helg.
Men vi har fått ny kontakt med en barnevakt vi aldri fikk prøvd ut og hun kunne passe noen timer i dag. Så vi har 4 timer til rådighet og håper hun overlever så hun kan passe dem senere også.
Vi skal gjøre noe vi liker veldig godt begge to, nemlig løpe, spise pizza og ta en øl. Høres kanskje ikke særlig romlemantisk ut, men for to småbarnsforeldre som sjelden har tid alene (våkne) er dette himmelen!
Så hvis ikke slusene åpner seg blir det to runder rundt "the Dish" i dag. Litt bakketrening har man ikke vondt av.

Og siden vi er i det romantiske hjørnet i dag..

1 kommentar:

Charlotta sa...

Stort grattis till er båda på den riktiga dagen också!
(Detta inlägg kunde varit författat också för 1 3/4 timme sedan... men lille Nano har varit söt och snäll och sjungit i sin säng, efter sin vällingflaska, medan mor har slumrat till doften av b...blöja!)
Ha en fin löptur i skog och mark, pizza samt vätska!
Kram