Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

fredag 11. mars 2011

Fredag igjen, og heldigvis ingen tegn til tsunami

Nå er det fredag ettermiddag og vi har hatt en fin fin dag så langt. Skole og barnehage og en treningsøkt på 24hourfitness. Var litt urolig hva gjaldt tsunamien, men ingen andre virket å være berørt og dagen gikk uten historier om ulykker her.
Hentet gutta i solskinnet og dro i parken. Var lenge på skateområdet med sykler og sparkesykkel og spesielt Fredrik synes det er stas å sykle fort opp og ned bakkene der.
Slo litt tennis utover gresset, jeg kastet, Fredrik slo og Teodor løp. Holdt på leeenge, og ingenting er bedre enn aktiviteter som får begge gutta til å kose seg.


Nå sitter vi ved kjøkkenbordet. Vi har varmet restemat fra i går og gutta leker med perler. Klokka er snart seks og jeg har da lovet at vi skal se på film og spise popcorn. Skikkelig kosekveld.
Jarle er på nyåpning av CERAS. Til nå har han hatt kontor i kjelleren av et annet bygg, med dårlig ventilasjon og det har ikke vært mulig å jobbe der. Fra nå får han nytt kontor og det er åpning med champagne og skrål. Unner ham en bedre arbeidsplass, selv om han gjerne foretrekker å sitte på biblioteket uansett.  Og i morgen skal jeg ut på vift, Ladies night out (når sluttet man å være girl??). En kollega av Jarle har invitert, vi har vært ute på middag en gang før og det blir veldig koselig.

Ingen kommentarer: