Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

fredag 25. mars 2011

Fredagsvin

I dag er det Jarle sin tur å arrangere fredagsvin på CERAS. Dvs, I fix. Det er bare snakk om lett servering, ost, kjeks, frukt, vin, brus og øl. Har også bakt cookies. Synes det er kjempemorsomt og benytter enhver anledning til å bake litt.. Har laget med hvite og brune sjokolademorsells, håper de smaker godt også. De ser ihvertfall jummi ut.


Fredagen har til nå gått som den pleier. Levere barn, trening kl 9.30, handle, hente barn. Nå ordner vi litt her hjemme før vi drar bort til Stanford.

Har også bestilt frisørtime neste uke hos en stylist som heter Alan. Har fått ham anbefalt av Siri, kollega av Jarle. De er tre stykker som har vært veldig fornøyd, sett bort fra Siris siste tur da hun hadde time kl 11, men han ikke dukket opp... Ble booket om til kl 15 og da hadde han vært stille som en østers og var tydelig preget av tidligere aktiviteter.. Hun måtte tilbake for å korrigere klippen også.
Vel, får gi ham en sjanse.
Har også bestilt time til manikyr og pedikyr. Har alltid stelt neglene selv og kan faktisk ikke huske om noen noengang har tatt på meg neglelakk. Dama jeg bestilte av fikk jo nesten dånedimpen da jeg fortalte at dette kom til å bli min første gang.. Vel. Det koster 250 kroner for både og og det tar 45 minutter. Det skal jeg definitivt koste på meg.

Ha en strålende helg alle sammen! Jeg er ihvertfall i godt humør og går mot helgen med godt mot og smil om munnen. På søndag skal visst skitværet være over for denne gang også.

Ingen kommentarer: