Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

onsdag 30. mars 2011

Frisørbesøk

I dag er det frisørbesøk som venter. Håper så inderlig at denne Alan ikke er har vært på fest i natt og at han kan farge norsk hår. Jeg har masse hår, men definitivt ikke disse tykke, sør-amerikanske hårstråene som tåler bleking på bleking på bleking.

Og nå skal jeg ut og løpe med den nye Ipod`en min :o)

Kveld:
Tja, dagen ble ikke helt som jeg hadde ventet. Men skitt au.
På løpeturen gikk jeg på en kjempesmell. Pulsen økte til 182 uten at jeg gjorde stort og en stund var jeg redd jeg ikke skulle komme meg hjem igjen.. Ipod`en fungerte fint da. Etter å ha hørt på de fire sangene jeg har lastet ned (Jarle skal laste over fra sin pc etterhvert..) fant jeg ut at den har radio, og det liker jeg.

Det er over 20 grader her for tiden og kjempedeilig. Det lukter "syden" ute og nå er det visst ordentlig vår. Fin dag i parken også før jeg dro til denne Alan.
Han viste seg å være en voksen mann med blått hår i en liten firkant på toppen av hodet. Han var veldig hyggelig og morsom og vi hadde en veldig hyggelig ettermiddag.
Fargen ble kjempefin og jeg ble så glad at jeg ikke fulgte helt med på klippingen.
For selv om jeg sa at jeg er superhappy med klippen jeg hadde fra før og bare ville stusse den, så klippet han i vei og tynnet masse. Jarle synes det er kult, mens jeg føler jeg ikke har hår igjen. Arg. Savner Therese, frisøren min i Oslo. Håper det går seg til når jeg får vasket det selv etc.

Underveis. Alan viser fram sitt blåe hår.