Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

torsdag 10. mars 2011

Early bird

Trening
Mor klarte ikke holde seg unna løpinga i dag heller. Blir noen tette dager nå, men tror ikke det blir løping på 3-4 dager, så det bør gå greit med beina. Det er veldig inspirerende å ha den digre klumpen av en gps på armen. Irriterende når jeg ser farten faller og deilig å løpe på og se at tiden blir bedre enn sist.
Løp mila i dag også, neste løperunde blir med intervaller igjen for å få opp farta. Går visst an å plotte inn en intervallrute på gps`en så den piper og sier i fra når man skal kjøre på/pause/holde en bestemt fart etc. Det får bli neste ukes prosjekt. Nå skal jeg ut og finne toner til printeren. Hvor har de det her i Amerika tro?? Hjemme ville jeg gått på Elkjøp eller noe, hmm. DET er dagens prosjekt.

Tid: 56.50     Distanse: 10.0km     Snittfart: 10.6km/t     Max fart 13.9km/t    
Cal: 680        Puls snitt: 175bpm    Puls max: 191bpm



Morgen
I dag våknet vi av at Teodor kom inn i sengen vår slik han pleier. Sjekket klokka og HJELP 7.23!! Alle opp, hyl og skrik, matpakke og klær, UT. Gikk inn igjen til Teodor og skulle sette på "Caju", et barneprogram om en liten gutt og hverdagen hans. Teo får se på det når Fredrik har gått. Men det var ikke der! Sjekket klokka på kjøkkenet og WOPS, 6.45... Fikk stoppet de største gutta nede i garasjen og de valgte å dra på cafè denne ekstra timen som vi alle plutselig fikk (resultat av fikling med mors klokkeradio..).
Fredrik fikk med seg et blad som kom fra Norge i går fra farmor og farfar. Mulig det var en del av bursdagsgaven som står klar på hylla til tirsdag, men det føltes liksom helt perfekt at det var tilgjengelig akkurat nå. Så dagen blir nok bra allikevel, Fredrik var superfornøyd!
Nå skal jeg lage meg en karamell latte og så er det barnehagen neste :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser hela intermezzot framför mig! Otroligt skojigt, men säkert inte just när det pågick. Själv har jag varit på SATS idag, men har en bit kvar till att springa en mil, tror jag nog...
Kram Charlotta