Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

torsdag 3. mars 2011

Omgangssjuke

I dag har jeg vært i kontakt med ganske mange hjemmefra. Vi er nemlig hjemme etter en relativt heftig natt. Etter å ha inntatt store mengder husmannskost gikk barna lykkelig til sengs. Kl 23 begynte Teodor og kl 01 joinet Fredrik og deretter gikk det i ett til kl 5, stort sett annenhver gang, men til tider samtidig. La oss si at jeg ikke kan anbefale vegg-til -vegg tepper når man har småbarn...

Fram til nå har vi hatt det relativt rolig og behagelig her hjemme. Perlet litt, tegnet litt og sett på tegnefilm. Mor har sittet litt på facebook og litt på mail. Men nå begynner det å bli liv i heimen. Fredrik har lyst på oppmerksomhet og Teodor er ikke så syk mer -og det betyr en fart-full fart. Jeg har vel nevnt at jeg er usikker på om han fortsatt kan gå? Han løper uansett hva han skal og hopper når han ikke løper. Det er nå det hadde vært greit å ta seg en tur ut, emn det går ikke. Fredrik ligger på sofaen og har vondt i magen.

Nå hadde jeg tenkt til å putte inn en oppskrift, men tror jeg skal vente en dag eller to. Overskrift: spy og cookies? Nei, passer seg ikke.
Nå må jeg i vaskekjelleren.

Ingen kommentarer: