Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

mandag 7. februar 2011

Tilbakeblikk

Vi har jo allerede vært her i en måned og som nevnt begynner ting å falle på plass. Det har vært noen kamper her også etter at vi kom. Blandt annet har vi ikke social securitynummer enda og de fleste selskaper vi har vært i kontakt med sier de da ikke kan hjelpe oss med telefonabbonement, bilforsikring, strøm, vann, søppel og bla, bla, bla. Så sånn fortsatte det til vi fikk vite at de ikke har lov til å si nei og at man bare må pushe på. Hele kluet er at de bruker lengre tid på registrering når man ikke har soc. sec nr og at de helst vil slippe unna..

Har noen små historier jeg vil ta med og vil bruke denne bloggen som en slags dagbok og som et vindu for kjente og kjære i Norge som ønsker å følge med på hva livet bringer "over here". Hvis andre skulle ha noen glede av å kikke på bloggen er man hjertelig velkommen til det.

Skriver noen flere innlegg i dag fra dagene som har gått.

Ingen kommentarer: