Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

fredag 19. august 2011

Bodypump kurs

I dag begynner BodyPump kurset fra Les Mills. SATS har gått over fra Styrke/Power til dette verdensomspennende konseptet og alle instruktører må gjennom et 24 timers introduksjonskurs for å sertifiseres. Etter dette må man sende inn en filmet time der man viser hvordan man fungerer som instruktør og hvordan man utfører øvelsene selv. Dette skal gjøres innen 3 (kanskje senest 6? ) måneder etter endt kurs.

Har nå instruert styrketimer i 13 år på SATS og har trent BodyPump i 6 måneder i USA, dette burde gå bra.
Men 24 timer er mye og jeg misunner ikke Jarle som skal ha gutta alene hele helgen..

Ingen kommentarer: