Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

onsdag 3. august 2011

Nå kan de svømme begge to!

Særlig Jarle har vært ivrig på å lære Teodor å svømme. Når man er i nærheten av diverse basseng, bekker, elver og endeløst hav flere timer om dagen har det vært noget stressende å ha med seg Teodor som kan være truende til å hoppe i uten at vi ser det.

Vi har øvd på "pop-ups" som er å komme opp for å puste. I dag svømte han 6 meter helt på egenhånd og poppet opp 4 ganger underveis. Deretter begynte han å kaste seg ut på dypet og svømte inn på egenhånd. Da senket skuldrene seg på foreldrene Moss Hildrum.

Kamikaze-Teodor


Og dette er kamikaze-Teodors store forbilde
Legg merke til gliset i det han treffer vannet

1 kommentar:

Tale sa...

Wow !! Grattis til begge to :o))