Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

mandag 15. august 2011

Sørlandsidyll

Tittelen på bloggen begynner å bli noget feil. Vi er ikke lenger i Amerika og husmorrollen byttes ut med 40 timers uke og vakter om 9 dager. Hvis noen har tips til ny tittel blir jeg glad for dette.

Jeg har fortsatt noen innlegg i magen fra USA oppholdet, så tittelen endres ikke med det samme. Men nå blogger jeg igjen fra Ipaden og det går litt tregere enn på pc, men artig altså.
(og nå retter jeg teksten fra pc`en for Ipaden lever sitt eget lille liv. Når jeg skriver ord den synes er litt rare, (og det gjør jeg en del av) så tar den det den synes passer best og smeller det inn uten å gi beskjed til meg -akkurat som på en mobiltelefon. Det er faktisk ganske irriterende for nå forsto jeg nesten ikke selv hva som sto i dette innlegget -ja, ja..).

Med barna fulle av jetlag dro vi i går på middag til Drøbak før vi på kvelden kjørte til pappa i Lyngdal. To barn, ingen tv eller spillunderholdning, Teo sov en liten time, men ellers var begge våkne hele veien.

Våknet opp til deilig sol. Pappa kom ut med boller og så dro vi på sjøen med den nye båten. Fangsten på 3 mikromakrell blir teineagn og så håper vi på krabbekos til kvelden i morgen.


Har tatt bilder med Ipaden, men får ikke lastet dem inn. Prøver igjen senere. Og Vegasbildene kommer så fort jeg er på et nettverk som laster inn bilder raskere enn 20min per bilde...

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Vad med "Doktor i sus og rus"!!!!?

Ingunn sa...

Ha,ha. Det er allerede foreslått ;) og for de som måtte lese dette og ikke forstår: hva vil man kalle legespesialisten dersom rus blir egen spesialitet? Andre forslag er narkolog, alkolog osv