Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 17. juli 2011

Santa Cruz med Vikesund Jensens

Fredrik fikk velge ut et sted han kunne ta med Jakob og valgte Santa Cruz. Et godt valg da man både får med en liten Roadtrip, Stillehavet, strand og tivoli.

En deilig dag og gutta fikk sukkerspinn, karusell og is.

Gutta i treet


Mamma og Teo

Gutta har forsøkt seg på et hull til Kina
(eller hva ligger egentlig på andre siden av Santa Cruz?)


Fredrik, Jakob og Tronn på vei opp i tømmerrenna

Tale og jeg kjøpte oss STORE softis. Jummi

Våre gutter (og spesielt Fredrik) har mast om sukkerspinn i snart 6 måneder og nå gikk drømmen i oppfyllelse. Og vel var spinnet søtt, men drømmen var nok søtere... Ikke en gang Fredrik klarte å spise opp hele denne posen..



Gutta var i grunnen litt store for denne aktiviteten, men insisterte. Og gøy hadde de det

Teodor koste seg i sola

 

Hjemover kjørte vi om Half Moon Bay og fikk med oss en fantastisk solnedgang. Jeg har ingen bilder av dette. Kjørte med tre barn i baksetet og ingen dikkedarer med fotoapparat da.

2 kommentarer:

Nina sa...

Ser helt fantastisk ut. Her i Norge regner vi bort snart...

Tale sa...

Fine bilder, Ingunn ! Jeg har flere, men vet ikke helt om jeg rekker å sende før vi legger ut på ny tur...