Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

onsdag 6. juli 2011

Lake Tahoe

Jeg ligger litt etter med bloggingen. det er rett og slett ikke alle dager det er tid til en slik syssel.
På søndag hadde vi en utflukt fra Grass Valley fordi dertskapet skulle annet steds og fordi det er masse fint å se i fjellene mellom California og Nevada.
Vår tur gikk opp forbi skisenteret i Sugar Bowl der vi stoppet og lekte i snøen. Det var moro og rart på en gang. Teodor var meget forundret over at snøen var kald, den burde jo være varmere nå på sommeren...




Turen fortsatte opp til Squaw Valley der de arrangerte OL i 1960?? Men et var tjukt av mennesker der oppe, både folk på sightseeing som oss og folk som faktisk sto på ski. Vi kjørte opp og kikket og dro videre. Kø var vi ikke helt klare for.

Lake Tahoe i bakgrunnen. Flotte fjell rundt denne dype sjøen som ligger både i California og i Nevada.

Å passe barn er en viktig syssel

Synes dette bildet er morsomt. Det var over 30 grader, iskaldt i vannet og snø på fjellene i bakgrunnen..

Et par timer på stranden var deilig i varmen

I Emerald Bay var det en kjempefoss. Fredrik og far var fascinerte, sånne høyder kan jeg klare meg uten... Men utsikten var super


Ingen kommentarer: