Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

torsdag 9. juni 2011

På tur uten barn -New York - New York

Startet dagen med å følge Fredrik til skolen og pysjamasparty. Klassen hans sang en sang for hver måned de har gått på skolen og var sååå søte! Og av alle ting hadde jeg løpt fra kameraet, som lå ferdig nedpakket i kofferten... Håper inderlig jeg kan klare å få tak i bilder/film for nå teller vi ned dagene til skoleferie. Fredrik er veldig lei seg for at han ikke skal gå sammen med klassekameratene sine igjen og bilder av hele gjengen er et must!!

Etter å ha spist en muffin på skolen hadde jeg en powerwalk hjem i håp om å rekke 9.14 toget. Og klarte det! Det gikk smertefritt videre, til og med gjennom baggasje drop`en som jeg var så bekymret for etter å ha sendt mamma avgårde. Nå viste det seg også at jeg reiser med American Airlines og ikke United.
Rart å reise alene, spise sushi på flyplassen, ha på fine sko, lyse klær, sitte med PC midt på dagen, latte på støttebordet.
Hadde masse med tid og sitter egentlig bare og nyter litt alenetid.
Men arg, nå skal jeg skrive om været. For det er vi nordmenn opptatt av, og spesielt når det påvirker planene våre -og det kan se ut til at det gjør det nå...
"As you are probably aware of we are having a weatherissue in Boston and New York".
Delays, Delays, Delays.
Weatherissue??
Her har vi endelig fått litt sol og sommer i California, New York har i lengre tid hatt sol og 35 grader og så skal det endre seg akkurat i dag? Har vært fullstendig klar over at det både skal bli kjøligere (mot 20 grader) og også at det skulle bli noe regn, men så mye at flyturen blir utsatt en time?
Mer bok og mer kaffe. For meg er det ikke så ille å komme senere fram heller, jeg kommer til å være jet-laget feil vei, eller ikke feil, men være 3 timer etter. Det er de fra Norge som kommer til å bli tidig trøtte (og det er sikkert en fordel for dem da vi skal løpe tidlig på lørdag).

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Förhoppningsvis sitter du på planet nu till "the big apple"! Coolt!

Själv har jag faktiskt inte bara joggat idag, utan sprungit (ett par minuter, men dock) på "mölla". Det var en ny och skön känsla! Men det är en bit kvar till en liten mara...

Ha det riktigt fint i NY.

Kram

Ingunn sa...

Bra med godfølelsen på mølla! Stå på Charlotta!