Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

torsdag 15. september 2011

Trenger tips

Jeg har vakt i dag og det at jeg skriver her vitner vel om hvordan vakten er. Håper det fortsetter sånn.

Trening
Jeg har fått til langturene jeg hadde planlagt før halvmaraton neste helg. 2 uker siden: 15km  1 uke siden 17km. Det jeg lurer på nå er om jeg bør kjøre en langtur i morgen på 19km (det vil bli 9 dager før løpet) eller om jeg igjen bør løpe 15km for å roe ned litt på distanserteningen.
Kom med tilbakemelding folkens!! (og helst før kl 11 fredag formiddag ;o) )

Har nå hatt 3 Bodypumptimer og føler etterhvert at jeg har mer fokus på klassen enn på musikken og tellingene. Selv om alt er timet med musikken er det ikke alltid like lett å tolke hva som skal skje, så alle tellinger må pugges.
Men synes det er veldig moro og svetter som en gris selv om jeg ikke har turt å ta på så tunge vekter enda.

Teodor
Vi hadde en uke der han blødde neseblod 4 ganger etter paraplylek, fall fra lekehytte, fall fra sklie og slåsskamp med bror, men nå har det vært stille og rolig fra den kanten. Han har hatt det bra denne uka i midlertidig barnehage i Etterstad kolonihage og nå gleder vi oss til nyåpning i den gamle barnehagen neste uke etter at et privat barnehageselskap har kjøpt den opp. Fra nå blir det Enga barnehage, det er jo litt tøft for en Vål`engagutt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja, du har jo fått tips fra meg allerede. Håper turen ble god, uansett hav du valgte!

Ingunn sa...

Takk Anna! Og som jeg også fikk fortalt deg da jeg møtte deg på DIN løpetur, i dag ble det 15km. Kjipt å komme etter stengetid på skole og i barnehage..