Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

fredag 15. april 2011

Besøk fra Lyngdal

Det nærmer seg besøkstid igjen. Pappa og min søsterTonje sitter i skrivende stund på flyet hit og vi gleder oss! De har med godteri og makrell i tomat ;o) Og så blir det veldig hyggelig å se dem igjen. De bor begge i Lyngdal, så det blir lenge mellom hver gang til vanlig også, og nå tror jeg nesten ikke jeg har sett noen av dem siden sommeren 2010??

Gutta sammen med moffa (pappa), tante Tonje og onkel Thore


Værmeldingene har endret seg (skjønner ikke hvorfor de lager langtidsvarsel når det alltid endrer seg før været endelig kommer...). På lørdag var det for en uke siden meldt 24 grader og full sol, nå er det overskyet og 15 grader. Ikke helt det samme spør du meg. Håper de reisende har med seg greit med klær.
Uansett skal vi nok komme oss ut på tur. Både til San Francisco og sørover langs kysten. Gutta gleder seg også veldig og jeg regner med at Fredrik kommer til å prate tante Tonje i senk ;o)

Fikk telefon fra Calgary og de er forsinket grunnet motortrøbbel. Stakkars, for dem er klokka 3 på natta og de er temmelig slitne. Pappa fortalte også at han har fått en telefon om at farmor i Lyngdal har falt og brukket lårhalsen. Hun er nyoperert og utover det vet han ikke mer enda. Hun fylte 97 år for en måneds tid siden og tåler ikke all verden. Håper å få møtt henne i Lyngdal i august. God bedring farmor!

Ingen kommentarer: