Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

lørdag 14. mai 2011

Fredag 13. i 33 timer!

De siste dagene har vi talt ned til mamma skulle komme. 4 måneder siden vi har sett Moa og både mamma, mormor i Oslo og jeg var spente på hvordan gutta ville reagere.
Og mamma tok altså denne lange turen fredag den 13. og døgnet ble ikke mindre enn 33 timer langt. Nå er den over midnatt og bank i bordet, ingenting galt har skjedd med oss i dag.

Det var planleggingsdag i barnehagen og Teodor og jeg har hengt sammen i dag. Lille hjelper fant fram Gatorade som mamma måtte ha med på trening og som belønning ble det bading i oppvarmet basseng i solen etterpå.
Hentet Fredrik og dro til flyplassen. Gutta satt som lys i nesten en time før Moa endelig kom ut fra toll etc. Det var ikke mange sekundene før gutta slang seg rundt halsen og alt var som om vi ikke hadde vært borte fra hverandre i det hele tatt.
Gutta har kost seg med masse oppmerksomhet, lesing, spill og litt norsk godteri. Av to kofferter var en fylt med gaver, godteri og 17. mai effekter. Vi fikk også masse hyggelige hilsninger fra Norge. Stor stas.

Leverpostei, makrell i tomat, kaviar, godteri, solkrem, tannkrem, gnagsårplaster, ansiktsvask, bøker, blader, aviser, 17.mai effekter, solbriller, se på insekt-bokser med forstørrelsesglass, film. Julaften igjen :o)



Blogger.com har vært nede siste døgnet og noen av kommentarene som var lagt inn er borte. Men jeg har nå i hvert fall fått skrevet ferdig om turen fra Oregon til California, se innlegget Roadtrip.

2 kommentarer:

Tale sa...

Kooose dere masse :o)). Morsomt å se at gavene har kommet fram. Jakob hilser og sier til Fredrik at han må trene seg på å lese norsk med donaldbladet... Klem

Charlotta sa...

Skojigt att se Moa hemma oss er därborta i Amerika! Vilken julafton!!! Nu är det plats till shopping, tror jag minnsann!
Här är det rena sommaren. Vi upptäckte att det var NM i sparkcykling nede på Jordal, så där har vi varit en stund. Arvid och jag myser nu, medan Jarl är hos Ole Jörgen och avvänjs. Ska ha en riktig myskväll också. Bysten närmar sig hakan, känns det som, så egentligen skulle jag väl ha tagit ett varv på bar eller nåt... men, noli mi tangere! AJ! som kattan vad ont det gör.
Hälsningar
"Pamela Anderson"