Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 22. mai 2011

Tur til kysten

Søndag og utflukt sto på programmet.
Kjørte over fjellet og ned til Half Monn Bay. I motsetning til da pappa og Tonje var her kunne vi nå se havet. Skyet og blåst, men ingen tåke. Hadde med godt med klær og gikk ned på stranda. Gutta lekte litt og vi slo oss ned på et teppe, men det var bare for kaldt i dag. Bestemte oss for å kjøre videre sørover.

Frysapinnen i midten er meg

En liten halvtime videre og vi kom til Santa Cruz. Ikke supervarmt der i dag heller, men full aktivitet på stranden og på tivoliet allikevel. Mamma spanderte lunsj og passet også guttene mens Jarle og jeg kjørte "The Great Dipper" -en tre-berg-og-dalbane fra 1946. Kjempekul og absolutt verdt å få med seg. Kilte i magen og høydeskrekkfølelsen ble byttet ut med nettopp kiling i magen i steden for dyp skrekk.


The Great Dipper fra 1946


Mamma og Teodor kjørte karusell og Teodor fikk endelig kjøre en karusell for de over 42 inches, aner ikke hvor høyt det er.

Gikk fort også. Var redd minsten skulle bli redd, men han frydet seg stort sammen med Moa


Fredrik og Jarle tok tømmerrenna og Jarle fikk fullt utløp med slegga:


Ingen kommentarer: