Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 27. februar 2011

Alene hjemme

Siste dag med besøk og mammaene hadde egentlig lyst til å dra til Half Moon Bay. Solen skinte og Charlotta hadde ikke vært der. Men da steilte smågutta gitt! Nei, nå hadde de vært der to ganger og i dag ville de i parken! Og det var nok et godt valg. Vi pakket med alt som trengs for en dag i parken og alle tuslet bort sett bort fra meg som svippet innom Starbucks og kjøpte store kaffer til de voksne. Solen skinte og varmet deilig selv om temperaturen ikke har vært så høy i dag. Gutta koste seg, fikk is, syklet og løp rundt. Fikk mange supre timer i solen før vi vendte nesene hjemover.
Spiste enkel middag hjemme hos oss før alt var pakket og klart for avreise.

  Fredrik fikk pumperakett med såpebobler som førbursdagspresang i går. Igjen, det enkle er ofte det beste.



Fredrik koser med en hund vi hilste på i parken. Amerikanerne er flinke til å komme bort og slå av en prat.

På flyplassen var det et trist farvel og Fredrik gråt en skvett. Og så sa han "jeg kan ikke tro det, min beste venn har dratt fra meg!". Tror det gikk opp for ham at han ikke får se vennene sine i Norge på et halvt år nå.
Nå er klokka kvart på åtte på søndag kveld og Charlotta, Arvid og Jarl letter om 5 minutter. De har en lang reise foran seg og ny runde med jet-lag etter endelig å ha kommet i rute her.
Takker masse for koselig besøk!

Nå blir det tilbake til hverdagen med skole og barnehage. Satser på litt mer effektiv trening i tiden framover, litt mindre is og sunnere mat. Neste besøk blir i april av pappa og Tonje.

1 kommentar:

Anna sa...

Koselige bilder!Har skjønt at været er litt så som så, men det ser da ut til at du har t-skjorte, så det er bedre enn her uansett!
Du vet at effektiv trening nettopp tillater mer is, ihvertfall om du kombinerer med sunn mat:-D
Hvordan går det med gutta og språket? Eller har de øvd med Dora i forveien?