Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 13. februar 2011

Vår

Må passe på å få lagt ut vårbildet jeg har tatt, før regnet kommer over Bay area igjen. Første uken vi var her var det relativt kaldt, det yret også litt. Men så har vi hatt et fantastisk vær i fire uker. Det så ut til å bli kjøligere igjen for så å snu til varme sommerdager med opp i 20 grader. Det har visst ikke vært så varmt en vinter siden 1984 og trærne står i full blomst og det lukter deilig.


Men nå er det altså meldt regn til uka og temperaturen faller helt ned mot 7 grader (høres kanskje ikke så verst ut når det er 15 minus, men vi har begynt å venne oss til å gå i shorts ;o) ).
Huff, jeg gruer meg. Ut å kjøpe gummistøvler! Får se om jeg finner noen kule noen som kan bli med hjem til høsten. Og så håper vi inderlig at det snur igjen før vi får besøk til helgen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nydelig blomstring - Ja dere må bare nyte deilige vår- og sommerdufter. Her er det så glatt, folk går over ende og brekker armer og bein. Vi har heldigvis sluppet unna så langt.