Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 13. februar 2011

Dåpsbilder fra 1973

Måtte jo nesten ta med originalen også og mye av bakgrunnen for at vi er i Amerika og gjør de tingene vi gjør




Da og nå :o)
Fikk en kopi av Eva fra dåpen i august 1973


På det eldste bildet ses mormor Astri med søster Astri i armene, pappa Kjell Ivar med dåpsbarnet Jarle, mor Eva og tante Helene (Evas søster)



Kjell Ivar og Jarle på bildet fra i går står på nøyaktig samme sted. Jeg synes de likner veldig

1 kommentar:

Astri Hildrum sa...

Kjempemorsomt at du har lagt ut disse bildene sammen!