Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

mandag 7. februar 2011

Half Moon Bay


Første uken endte vi med å leie et stort hus i Half Moon Bay, en rolig liten by ved Stillehavet. 45min fra San Fran og fra Stanford. Vi leide oss en bil på flyplassen og var helt utslitte da vi kom frem, kl 18 usa-tid og 03.00 hjemme -og ungene var fortsatt våkne.... Tok litt tid å komme over jet-laget, men greit nok å våkne 5 og sovne 18. Vi hadde deilige dager i solen og prøvde å slappe av litt på de fantastiske strendene og på cafèer i nærområdet.

Vi reiste stort sett daglig inn til Stanford for å gå på visninger og sende Jarle på de første kursene og forelesningene. Hektiske dager og vi hadde kun leid huset i 8 dager og måtte finne noe før det!!
Men prøvde, til tross for presset, å nyte dagene ved the Pacific. Huset var stort, 4 soverom, stort kjøkken og stue med utsikt, jacuzzi i bakhagen og sprudlevann i kjølen. Mmmm.


 Kjærsten og jeg

Og plutselig fløy det en mann forbi, med propell på ryggen som en liten Karlson på taket. Fint motiv i solnedgangen.

 

Ingen kommentarer: