Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

onsdag 23. februar 2011

Onsdagshistorie

I dag splittet vi opp. Charlotta og guttene ble hentet av hennes venninne Loni som er halvt svensk og som har sommerhus i nærheten av Charlotta i Sverige. Loni bor i nærheten her og har også to gutter, på 5 og 7 år. Gjengen var borte hele ettermiddagen.
Selv leverte jeg Teodor i barnehagen et par timer og tok med Fredrik som har Springbreak på treninga. Løp meg en tur mens jeg så på TV, det var fint det! Da virkelig fløy tiden forbi. Har forresten skjønt at jeg må komme meg ut snart, for man skal visst løpe litt opp- og nedover også... Jada, jada.
Fredrik og jeg spiste litt Sushi og pizza før vi hentet Teodor. Teo var trøtt og turen til parken var en katastrofe. Alt var feil, skoene, posen, vi tok med to bøker istedenfor en, feil kjeks, feil vann. I tillegg begynner det å bli veldig kaldt og surt. Hva gjør man ikke for å slå i hjel et par timer. Heldigvis kom Christine og gutta. Koselig å prate med dem igjen.

Lett middag for smågutta da vi møtte familien Fresk igjen hjemme hos oss og så gjorde Jarle superdåd nr 2, han passet og la alle fire gutta sånn at vi kunne gå ut med Loni!!!
Vi koste oss på en restaurant i Palo Alto og kom hjem 22.30. Tror ikke det er en restaurant her som har servering lenger enn til 21.30, det er skikkelig merkelig. De legger seg visst 22 uansett.
Da vi kom hjem, sov alle barna. Jarle kom ut med håret til alle kanter og tilstanden i stua kan beskrives som lettere kaotisk. Ikke et område på mer enn 30x30cm som ikke hadde en legokloss eller annen leke på seg. Og at ikke Jarle har feid lekene unna eller ryddet dem bort sier mye om aktivitetsnivået gjennom kvelden.

I morgen leier vi bil, 7-seter og kjører inn til San Francisco igjen. Spennende å se hvordan dagene blir. Regn og kaldere, Christine sa det til og med kan hende det blir snø... HALLO!

Ingen kommentarer: