Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

onsdag 2. mars 2011

Bursdagshilsen til Lyngdal

Stor bursdagshilsen til min farmor som fyller 97 år i dag!
HURRA!
Pappa og tante skal på heimen med snitter og kaker. Håper dere får en hyggelig feiring :o)
Masse klemmer fra Ingunn og co

Gammelt bilde av oldemor og Teodor. Tatt på Svennevik før pappa pusset opp.
Trening:
Hadde tenkt meg på Zumba i dag. Er lettere støl i stumpen etter bortimot mila i går og tenkte det kunne være bra å shake bodyen litt. Og så blir den avlyst grunnet problemer med nytt lydanlegg. Hvor skuffa blir man ikke da? Jogga umotivert i 10 minutter oppoverbakke, løftet vekter på tre apparater og dro. Klarte ikke løfte meg til andre aktiviteter. Løpetur i morgen. Bør vel bli noen intervaller snart om jeg skal få opp farta.

Turen gikk videre til Palo Alto, nabobyen. Fikk ordnet med telefoner til Jarle og meg. Har vært utrolig tungvint å forsøke å skype hverandre via pc til den ene telefonen vi hadde på deling. Igjen var jeg jo så skuffa over ikke å få Iphone her at jeg også har gått til anskaffelse av en kjedelig billigmodell som gis bort/kastes ved hjemreise.
Det er også overskyet i dag. Sukk. Går fort opp og ned med dette humøret.
Nå drar vi i parken en tur, om jeg kan få dratt gutta ut av sofaen igjen. Litt energiutblåsning er greit om ettermiddagen skal vi levelig.

 Ellers la jeg litt ekstra godt merke til alle menneskene på kaffebarene her. De har jo med seg pc hele gjengen og Jarle sitter ofte og jobber på morgenene på Starbucks. Så hvorfor kan ikke jeg? Det får bli neste prosjekt, blogging i solen på Starbucks. To be continued -i bedre vær.

Ingen kommentarer: