Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

søndag 6. mars 2011

Children´s Discovery Museum

Det er yr i luften og lysten til å være ute er ikke så stor. Leiligheten er liksom ikke noe sted å være i lengden for alle fire heller og behovet for å finne på en aktivitet der man kan være inne meldte seg.
Vi endte med å kjøre til San Jose til nok et utforskermuseum.
http://www.cdm.org/exhibits.html


Det er ikke mye som skal til for å aktivisere gutta og igjen viser disse utstillingene at det enkle virkelig er det beste. En brannbil med brannmannsklær man kunne kle seg ut i, vannaktivitetene (selvfølgelig) og et hull med blåsende luft viste seg å være dagens favoritter.
Vi begynner å få litt nok av sånne steder nå. Masse foreldre som løper etter sine små håpefulle. Håper på bedre vær igjen så vi kan være ute..
Gøy med luft


Kule brannmenn

Og vi som trodde vi nå hadde gjort det meste som var mulig å finne på med vann, men neida

Stor konsentrasjon


Trening:
Første runde med organisert intervalltrening.
15minutter rolig jogg
15 minutter intervaller. 2minutter hurtig og 1min rolig/pause x5
15minutter rolig jogg

Ingen kommentarer: