Om meg

Bildet mitt
Vålerenga, Oslo, Norway
Jeg er en aktiv småbarnsmor med full jobb, 2 gutter på 4 og 6 år, instruktør på SATS og en ganske fersk interesse for løping. Begynte bloggelivet da vi var 7 måneder i USA i 2011 og skrev små reisebrev hjem. Liker å blogge og nå blir det mest om trening, men litt blir det også om hverdagsliv, mat, Osen og nytt landsted og ting jeg tilfeldigvis ønsker å kommentere. Min mail: ingunnmosshildrum@hotmail.com

torsdag 31. mars 2011

Sydenstemning

Er det irriterende?
Men jeg klarer ikke la være å skrive om hvor utrolig deilig det er her nå. Det er så varmt at det å være i parken og gjøre vanlige sysler er litt slitsomt.. Gutta trakk kjapt ut i skyggen bak noen trær og mor koste seg i sola en stund. Har blitt temmelig solbrent til tross for faktor 30..


Vi dro bort til Stanford etter parken for Jarle skal være med på noe fotballgreier mellom Stanford og Berkley på lørdag og i dag var første (og siste) trening før den store kampen. Kjempehyggelig å henge der, ungene koste seg med jentene til Uthe og det er koselig å henge sammen med noen.

Størstejenta Jenny var en skikkelig utfordring for Fredrik og han løp og løp og løp og løp...
To nydelige småjenter med særs nordisk utseende. Tror småtten ble litt fascinert ;o) 



Jarle har fått litt egentid i dag og de fotballspillende har dratt for å ta noen øl. Gutta og jeg er hjemme, klokka er åtte og verandadøra står på vidt gap. Fantastisk! Og igjen, det lukter så utrolig godt. Skikkelig varm sydenlukt.
Så om dagen i går var litt skitty så er definitivt stemningen god igjen i dag.

Trening 
Fikk meg en liten joggetur før yoga etter anbefaling fra Anna -kollega fra SATS Kampen. Er tung i beina for tiden. I går måtte jeg stoppe og gå et stykke for jeg følte meg i så dårlig form. Møtte den berømte veggen etter å ha varmet opp for så å ha planlagt den raskeste 10km ever. Etter 2 km var det stort sett tomt.
Det er også så varmt at det er litt ubehagelig å løpe. Man leter etter flekker med skygge, men jeg vet at jeg ikke har rett til å klage -holke er liksom hakket verre..
Tar det rolig. Gidder ikke pushe på når ikke kroppen fungerer. Målene om å løpe Løp er ikke det viktigste i verden, bare en morsom greie og fine mål å jobbe mot, men absolutt ikke for en hver pris.

Ingen kommentarer: